“Meten is weten” maar het belangrijkste is te weten dat alle activiteiten en functionaliteiten op de website correct worden gemeten. Wij kunnen helpen bij het op de juiste manier implementeren van Google Tag Manager en het inrichten van Google Analytics.
Wie zijn je bezoekers? Komen zij overeen met de verwachte of gewenste doelgroep? Wij kunnen helpen bij het beantwoorden van deze vragen. De antwoorden zijn weer uitermate geschikt om alle marketing inspanningen op aan te passen.
Meer en meer mensen maken gebruik van hun mobiel om informatie te vinden maar ook om in contact te komen met bedrijven. Wanneer je geen inzage hebt in het belgedrag van je potentiƫle klanten en alleen kijkt naar hun gedrag op de website, dan mis je belangrijke informatie. Wij maken gebruik van calltracking software om het belgedrag inzichtelijk te maken en te koppelen aan marketing inspanningen.
Hoe houd je het overzicht op alle informatie dat voorhanden is? Hoe weet je welke marketing campagnes wat hebben opgeleverd? Wij kunnen helpen bij het visualiseren van website gedrag en de effectiviteit van marketing inspanningen met het inrichten en leveren van interactieve dashboards. Als bedrijf ben je daarmee altijd op de hoogte van de ontwikkelingen die voor jou van belang zijn.