Facebook ads
Facebook is één van de grootste platformen ter wereld. Door het enorm grote bereik en de manier waarop je je ideale klanten op basis van interesse en gedrag kunt bereiken maakt Facebook Ads voor veel bedrijven zeer aantrekkelijk.
Met onze kennis en ervaring helpen wij jou graag bij het inzetten van Facebook ads om specifieke doelgroepen te bereiken.

Wat zijn Facebook advertenties?
Facebook Ads maakt het mogelijk om advertenties te tonen binnen het netwerk van Facebook (Facebook en Instagram). De advertenties kunnen optimaal aangepast worden aan alle apparaten zodat gebruikers ze altijd kunnen zien; of ze nu via een mobiel, tablet of computer inloggen op Facebook.
Je kunt bij Facebook Ads kiezen uit een advertentie met afbeeldingen en video met of zonder tekst. Zo breng je jouw merk identiteit goed over en kun je makkelijker inspelen op andere advertenties en commercials die actief zijn.
Facebook Ads zet je in om meer leads of klanten binnen te halen, maar ook om zichtbaarheid te creëren bij je doelgroep of je community te vergroten. Gedurende de campagne heb je genoeg mogelijkheden om precies te zie hoe de campagne verloopt. Op basis daarvan worden campagnes verder geoptimaliseerd.
Waarom Facebook advertenties?
De belangrijkste reden om gebruik te maken van Facebook advertenties is omdat jouw doelgroep zeer waarschijnlijk te vinden is op Facebook!
Met een marktaandeel van 62,22% is Facebook voor bijna ieder bedrijf interessant. Naast het gigantische bereik van het platform zijn er nog een aantal andere redenen om te investeren in Facebook advertenties.
- Adverteren is vergeleken bij andere advertentiemogelijkheden relatief goedkoop
- De resultaten van een Facebook campagne zijn snel zichtbaar
- Je krijgt meer inzicht in je doelgroep aan de hand van overzichtelijke rapportages

Facebook Ads bij Online presence
Wij helpen je graag met het opzetten en verbeteren van je Facebook campagnes. Tijdens een kennismakingsgesprek bekijken we de mogelijkheden en bespreken we de doelstellingen. Wij zullen de beste strategie bepalen en aan de slag gaan met het opzetten en optimaliseren van campagnes.