Call tracking

In veel branches vindt meer dan 50% van de conversies plaats door middel van een telefonisch contactmoment.

Zowel consumenten als bedrijven geven de voorkeur aan telefonisch contact wanneer iets onduidelijk is, haast een rol speelt of iemand de wens heeft die niet op de website te vinden is.

De laatste jaren zie je steeds vaker dat mensen een website bezoeken met hun smartphone en direct op het telefoonnummer klikken om in contact te komen. Formulieren worden juist daarom steeds minder ingevuld.

Het is wel jammer dat deze telefonische contactmomenten niet 100% gemeten worden, toch?

Meten is weten.

Met behulp van call tracking, waar wij voor veel bedrijven uitgebreid gebruik van maken, is het mogelijk om in analyse tools te achterhalen welk nummer heeft gebeld en naar aanleiding van welke verkeersbron, campagne of zelfs zoekwoord.

Alleen met call tracking krijg je een compleet beeld van ‘contact naar conversie’-momenten en kunnen campagnes nog beter geoptimaliseerd worden.

Wil je ook weten wat call tracking voor je kan betekenen?

Wil je ook sky high met je online marketing?

Online Marketing bureau Online Presence helpt je verder groeien.
Neem contact op