Google Analytics

Zonder informatie over je bezoekers op jouw website is het niet mogelijk om inzicht te krijgen in marketinginspanningen. Met Google Analytics

Google Analytics en Tag Manager implementatie

“Meten is weten” wordt vaak gezegd maar het belangrijkste is te weten dat alle activiteiten en functionaliteiten op de website correct worden gemeten. Wij kunnen helpen bij het op de juiste manier implementeren van Google Tag Manager en het inrichten van Google Analytics.

Segmentering en profilering

Wie zijn je bezoekers? Komen zij overeen met de verwachte of gewenste doelgroep? Wij kunnen helpen bij het beantwoorden van deze vragen. De antwoorden zijn weer uitermate geschikt om alle marketinginspanningen op aan te passen.

Call-tracking

Meer en meer mensen maken gebruik van hun mobiel om informatie te vinden maar ook om in contact te komen met bedrijven. Wanneer je geen inzage hebt in het belgedrag van je potentiële klanten en alleen kijkt naar hun gedrag op de website, dan mis je belangrijke informatie. Wij maken gebruik van calltracking software om het belgedrag inzichtelijk te maken in Google Analytics en te koppelen aan marketinginspanningen.

Dashboards en rapportages

Hoe houd je het overzicht op alle informatie dat voorhanden is? Hoe weet je welke marketingcampagnes wat hebben opgeleverd? Wij kunnen helpen bij het visualiseren van websitegedrag en de effectiviteit van marketinginspanningen met het inrichten en leveren van interactieve dashboards. Als bedrijf ben je daarmee altijd op de hoogte van de ontwikkelingen die voor jou van belang zijn.

Wil je ook sky high met je online marketing?

Online Marketing bureau Online Presence helpt je verder groeien.
Neem contact op